TA INTE MIN PAPPA !!

Hej alla!

idag vaknade jag av en riktigt hemsk dröm...
den e hemsk eftersom att de tog min pappa ifrån mig :(
som ni kanske vet eller inte vet så betyder min pappa extremt mycket för mig och om något sådant här skulle hända vet jag inte vad som skulle hända med mig...
asså inte att jag inte älskar min mamma men det är annorlunda för er som vet varför , ni fattar ju men skulle nog bli galen om ja förlora mamma me ...
iaf i drömmen hade pappa gjort ett brott vad det var minns jag inte men han ringde själv polisen ?
det var lite konstigt men det gjorde han sen bytte han bil med en annan och jag följde med ...
de körde in på en gård där en familj hade köpt en säl lr nå jag vene jag trodde det skulle komma upp en val HAHA ...
sen så skulle vi försöka fly därifrån utan att polisen skulle märka nå men då snodde pappas kompis sin egna bil?
och flydde utan oss...
pappa har en volvo så den e ju ganska "tjock" så att säga...
vi kom fram till att vi skulle behöva köra runt huset , men huset var serri GIGANTISKT det var som flera villor i en typ jätte långt och brett och allt ...
haha de där lät kanske lite fel men men ...
så håller jag och pappa på att kollar oss omkring ...
letar efter nå mellanrum mellan dessa gigantiska men MYCKET vackra hus ...
ASSÅ DET VAR STÖRRE ÄN VÅR VILLA I STRÖVELSTORP :O
då är det avlångt liksom xD
men men i ett av dessa mellanrummen som påminner mig lite om de mellanrum som finns där min syrra bor så var det en massa poliser som kom emot oss...
ingen visste ju att det var vi som hade gjort brottet eller så ...
jag tog i min pappas arm och drog honom därifrån , jag sa till honom att vi måste skynda oss till bilen och fly därifrån...
vi började gå mot huset igen då min pappa gick ner på knä och skrek jag är här lr nå ...
så kom det en polis som inte fattade ett piss av vad pappa snackade om och jag började gråta ( börjar gråta nu oxå ) ...
jag hamnade på knä eller nästan liggande och skrek den 14juni lr juli ( minns inte riktigt ) ...
sen så kom det fler poliser och det tog pappa ifrån mig ...
jag grät bara mer och mer i drömmen så sa jag ni får inte ta honomifrån mig ...
inte mer jag vill inte mer ...
så vaknade jag gråtande och sägande dessa ord...
ibland hatar jag verkligen klardrömmar ...
visst kanske en lite töntig dröm men jag vill verkligen inte förlora min pappa ...


sen ringde jag pappa iaf och han mådde typ bra och så :)

pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer
Postat av: Robban

Åh! :S vad gör man utan pappa å mamma? :( Hemska tanke å förlora.....Då har man ingen som älskar en mest av allt mer i livet.

:D Glad att du ringde pappa sen. =) Du e så väldigt känslig kompis å det e bara så rart enligt mig. Den finaste egenskap man kan ha. Blir väldigt rörd.

Krama

2008-09-06 @ 10:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0