självmord och cämi

okej en sak som många av er nite vet om mig är att jag har varit självmord benägen...
jag har som många andra velat begå självmord ett par gånger i mitt liv...
jag har skärt mig ...
vissa av mina ärr är fort synliga gör däremot inte detta längre...
det är inget som jag skämms över men helst något jag inta tar upp hur som helst...
har även tagit piller...
slagit mig själv...
rivit sönder mig själv....
ja lite allt möjligt och jag trodde aldrig att jag skulle bli en sådan tjej...
jag såg ner på dem som fan och jag och min mamma brukade undra hur man kan göra nå sånt mot sig själv...
även om man vet att det inte kommer hjälpa mot smärtan ....
så är det en lösning som känns så jävla rätt just då när man gör det...
ibland så kommer dessa tankarna tillbaks i mitt huve...
och jag orkar serri inte så jag ville bara ha det sagt så att om jag skulle få ett damp ryck och skriva något obekvämt, så vet ni varför...
men brukar inte hålla på så ...
men ha de så bra sötnosar love yaah all hörs imon


p.s MEDITATION E ALLTID BRA :)

pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0