sårad...

hej alla underbara!

förlåt förlåt och förlåt...
jag ber om ursäkt så himla många gånger...
men jag fattar serri inte mitt liv..
jag fattar itnemig själv...
allt känns så himla knassigt, allt är så upp och ner...
imon har jag no prov men jag har inte övat och jag tvekar på att jag kommer fatta ett skit tills imon...
jag har inte orken att blogga även fast jag vill..
även fast jag har så HIMLA mycket att berätta för er...
jag hade planerat så mycket att berätta för er...
men det har hänt ännu mera skit och jag mår ännu sämre...
jag förstår mig verkligen inte på mig själv...
en sak som jag vet är att jag avstå ifrån killar så länge jag bara kan ...


pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jobbar du med något ? isåfall vad jobbar du med?

2009-11-23 @ 01:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0