Musik lista 2

1.Ryan Leslie - Lay you down
2.Plies ft Akon - Hypnotized
3.Tego Calderon ft Randy - Quitarte 'To
4.Kate Perry - I kissed a girl
5.Lady gaga - Just dance

Nummer 1 valde jag eftersom att jag är kär och denna låten är verkligen toppen i just love it sen att människan jag fick den av är den jag är kär i är ju alltid ett plus haha :) låten är verkligen mysig och skön att sitta och lyssna på :)
Nummer 2 valde jag eftersom att jag älskar videon till låten och låten som visas på tv men den jag fick vart ganska mycket fula ord men det är lungt haha xD den är fortfarande bra och bra att dansa till :)
Nummer 3 De är på spanska bara så ni vet xD älskar denna låten och älskar videon toppen låt om jag inte hade lyssnat sönder mig på den hade den ätt blivit 2a eller 1a men tror nog 2a för ingen kan ta 1platsen haha :)
Nummer 4 om jag ska vara helt ärlig hatade jag verkligen denna låten från början xD jag tyckte att det var töntigt att hon sjöng om en sådan sak vene om jag har ändrat den uppfattningen men den är helt okej liksom och det är verkligen en låt som fastnar i skallen på en och till slut diggar man den :)
Nummer 5 Tyckte och tycker fortfarande att videon till denna låten verkligen är konstig xD störde mig på videon så jag lyssnade aldrig riktigt på låten men när jag väl gjorde det var jag helt fast som många andra antar jag varför denna inte kom längre upp på min lista är för att den känns lite väl ...ah ni vet :)

Av; Caaamiiii


pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0