hjälp!!

ååååååååååh !!
jag fattar inte vad som har hänt med mig :O
jag e typ elak mot folk och så fixar jag inte mina naglar längre :O
så undrade om ni visste nå bra som kunde fixa :)
för jag verkar verligen inte ha tid för det haha :P
tipsa då om det på msn lr på bloggen lr nå :)
tack i förhand :D
och så tränar och strechar jag inte heller så hela min stackars rygg är riktigt paj nu :(
så tigger massage av folk någon som vill hjälpa till ? (A)

och detta är tikk bobban ...
du kommer alltid betyda jätte mycket för mig och jag älskar verkligen dig som den vän du är :)
jag ber om ursäkt för att jag kan vara riktigt omogen men tack för att du orkat snälla dissa inte mig ...
saknar dig jätte mycket bara så du vet ...
hör av dig :) <3

pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer
Postat av: Roxanna

tack! =) ja det är superskönt och såå roligt! :D



okej tack ändå! =) jag ska kolla runt lite och se vad jag hittar =)



kram!

2008-09-15 @ 22:31:32
URL: http://roxiee.blogg.se/
Postat av: Robban

Åh! Du betyder oändligt mycket för mig å det har du alltid gjort. Spelar ingen roll om du e mogen eller omogen. Det e just allt det där som gör dig till Cami. Ändra dig aldrig nånsin. Klart jag orkat å orkar. Enda jag nog inte orkar e å va utan dig. :/ Förlåt att jag inte stannade å sa hej iallafall innan vi såg Prison Break. Jag ska höra av mig. Lovar.<3

2008-09-16 @ 00:05:52
Postat av: Robban

Jag e rädd....jätterädd. :( Dissar dig inte. Aldrig. Du e min allra viktigaste vän. Utan dig e gladheten förbi. Glöm bakåt å bara se framåt. Då finns jag här. Jag e nog obegriplig nu. Men fundera inte snälla.<33 Sakna dig så galet mycket. Å det vet du nog. //Bobban

2008-09-16 @ 00:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0