ännu sjukare :( snyft

Hej alla underbara :)

nu är jag serri ännu sjukare försökte gå till skolan idag men efter att jag spytt så kände jag att det nog var bäst att stanna hemma...
som tur är så var mamma vaken så jag frågade henne om jag fick stanna och hon sa ja ring till skolan...
jag har bara sovit och käkat har typ världens huvudvärk asså ..
det dånar så himla mycket men jag kan inte sova för då är Paul plutt själv...
och det är aldrig bra xD
men om en timme typ kommer hans mamma hem så då ska jag nog sova :)
så fick jag en kommentar angående "uggsen" att jag skulle köpa ett par äkta det är varmare och kanske dyrare men värt det ...
så jag ville bara säga :)
jag vet typ hur mycket ett par uggs kostar priset är verkligen inga prob bara det att jag inte riktigt vet om uggs är min grej och jag har aldrig tyckt om dem och de på halens var fina tyckte jag så varför inte ?
och jag har handlat på halens så himla många gånger så jag vet att de har bra kvatte på sina saker iaf när det gäller skor :)
förutom vissa skor men det spelar inge roll saken är den att detta blir som ett par prov skor för mig :)
trivs jag i uggs och så ... då kommer jag klart att köpa mig ett par mörkbruna och ett par ljusa :)
men sen ska man tänka på slask vintern då är det inte så bra med uggs asså :)
men vi får se hur det blir nu ska jag upp och kolla till Paul plutt ni får ha det så bra mina sötnosar :)

pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0