omg

jag har inte bloggat på jag vet inte hur länge :O

sorry har inte haft så mycket tid eller jag vet inte :/ betygen sätts liksom på torsdag så jag vill hinna göra klart allt jobb som är kvar så jag kan slappa de sista dagarna :) fattar inte varför vi inte kan sluta tidigare än de vi gör känns så knassigt, jag vet inte ens om någon orkar läsa min blogg längre eftersom att jag inte uppdaterat den på länge :/  det finns inte mycket att berätta om idag om jag ska vara helt ärlig har bara pluggat och ska fortsätta plugga :) i fredags sov ja över hos sami och i lördags kom jag hem igen så snackade jag bara med marcus typ hela dagen ... kändes skönt att bara slappna av en stund och så :) fast vi bråkade mycket haha :P men det är sånt som löser sig :D idag blir det nog många blogg inlägg :) så måste ja får naglarna fixade :/ vet inte om jag pallar fixa det själv haha :P på månad ska jag stanna kvar i skolan och fixa lite saker tisdag hoppas jag att jag och sami drar och shoppa :D på torsdag ska jag på "dejt" med Joel och Ralle blir nog shopping då med HAHA :D vet inte vad mer som händer denna veckan hoppas på att det blir skoj under helgen :D skulle va as nice me lite party ;) men ni får ha det så bra

pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0