Dagens ( Pojken och Ängeln 2006-04-12 12:41)

Okej tänkte dela med mig av en sak som många tyckt om på min "blog på pea" :)

Pojken och Ängeln 2006-04-12 12:41

dyster morgon , dysterna natt, dystra dagar ingenting glatt. Plötsligt ett ljus hmm vi tar de så här,

P; Men nej vad ser jag en ängel med ljuset från Gud , en ängel som jag kommer älska livet ut den vackraste av dom alla , vackra ängel vill du bli min ?

Ä; Pojke lilla den dagen jag kan flyga igen kommer jag flyga härifrån vare sig jag älskar dig eller ej , jag kan inte stanna jag måste gå.

P; Du svarade inte på min fråga ; /

Ä; Jag må vara vacker , vackrare än dem alla men det finns ett inre , det finns en själ , det finns en flicka instäng i detta helvete.

P; Men ängel lilla inte får du väl säga sådana ord och om du är instängd kommer jag befria dig.

Ä; Det kommer inte hjälpa mig lilla pojke

P; Du kommer bli fri , ingen smärta , inga känslor det lovar jag dig jorden är en kul plats att leva på ett vackert hem.

Ä; Men det är förbjudet för mig att vända min rygg mot min skapare.

P; OM han inte förstår att det är för kärlek och om han inte förstår dig , då kanske han inte är en sån bra skapare och då kanske du inte borde lita på honom , då kanske han är falsk.

Ä; Då säger vi så , GUD JAG VILL LEVA PÅ JORDEN

G; Men lilla ängel det kan du inte han ljuger , han är falsk , han är från djävulen.

Ä; Om det det nu är sant , då kommer jag få brinna i helvetet , men jag kommer veta att han funnits där för mig och att han finns där för mig.

G; Lilla ängen du vet inte vad du gör , men man lär sig av sina misstag.

Gud tog bort ängels vingar och gjorde nått fan vet jag jag var inte där (a) Ängeln var en vanlig flicka så att säga.

P; Jag älskar dig inte , jag vill bara krossa ditt hjärta , våldta din själ och leka med dina känslor, Lilla vackra korkade ängel titta omkring dig , jorden är inte säker det händer för mycket och det kommer tära sönder dig.

Ä; Gud hade rätt ? 

P; Ja ängel MEN JAG TROR INTE PÅ DIN JÄVLA GUD JAG TROR PÅ DJÄVULEN. Du borde inte bo i himlen du borde inte vara en ängel , du lekte med mig sa att du älskade krossade mitt hjärta och SEN BLIR DU EN JÄVLA ÄNGEL HUR FAN TÄNKER DIN GUD ?!!?

Ä; Jag bad om förlåtelse , jag sa förlåt till dig den ända synden jag hade gjort var just den pojke lilla men inte för dig och det kan jag inte ändra på men om jag kunde så hade jag gjort det.

P; Det är försent .

Sen tog pojken fram en kniv och skar på ängla barnet , pojken var arg men ändå sårad , han tog ut hennes hjärta men hon levde än ?

Ä; Jag älskade dig , jag älskar dig men det är din ilska jag avskyr .

Pojken tittade på den stackars lilla flickan som höll på att dö , var det värt det ?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0