( Me and my stuff )

okej jag tänkte kan visa er lite grejer :D XD
like this :)

ni kanske kan gissa vad det är ? XD mm tillhör badrummet :P mitt skåp :D vi kan väl börja uppe ifrån vänster :P där har jag några pads xD från ica lr vafan d e :P bryr mig inte vare e för "märke" d ska ju ändå använad o slängas o d e alla lika bra XD sen har ja hairs polisher xD mm för mitt hår :P så d blir bra sen schampoo därifrån oxå:P o sen en body scrub som jag älskar :D:D den e så himla bra asså och skön och luktar gott vet inte vart den e köpt xD
Sen i mitten har vi nivea eyemakeup remover skit bra :) men min mascara måste man ändå tvätta bort me varmt vatten Nivea saken kan man köpa på t.ex H&M där ja köpte min xD sen har vi samma sak fast ett annat märke minns inte vad den heter :P :) den e oxå bra och stor xD sen mina clearasil pads AS BRA :D fungerar underbart tror oxå mankan köpa d på H&M annars apoteket tror jag vene xD sen Basiron :P funkar väl för vissa och det funkar för mig ibland :P men den e oxå bra :) sen L'oreal pure zone den e jätte bra kan rekomendera den finns o köpa på H&M den med :) sen neutrogena visbly clear älskar den så himla mycket :) gör huden mjuk och skön :) funkar utmärkt kan köpas på apoteket o så vichy tvålen ? XD hahah :P apoteket den är oxå bra men kom ihåg att inget funkar om man slarvar liksom :)
Sen underst har vi Hexident hade prob med tandköttet innan :/ så ja fick köpa den xD känns onödigt för att den inte används längre men d köper man inte hur som helst man ska kolla med tandläkaren först men finns på apoteket ... VASELINE :D d ända ja kan använda på min kropp när den e torr eller så xD tål inget annat typ hahah xD minns inte vare heter med öron "pads" säger vi hahah xD från H&M o så sen min tandborste som ska slängas för ja har en ny xD så har vi munskölj vaderccum typ ? :P vene om ja stavat rätt haha finns på ica och sånt :) 27 eller 28kr :)




och så här blev håret näre blev fixat helt nöjd :)



hare bra pössz ,.. // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0