Dagens ( Look back at old times top 3 )

okej ni kanske undrar lite mer om mig :) så jag snodde massa saker från min "blog på pea" :P så här kommer det :) mm jag vet att det mesta e jätte skumt men ja va sån :P

1. Cäämii&Säämii in da datasalen 2007-02-08 14:34
dödududödudu , ohh falukorv o köttbullar , sockervaddmedlitekladd , OH OH OH OH YEAH! dödududödudu , kaffe o socker e mycket gott till mycket smör , smöret i röret kan funka när det dunkar FÖR KYCKLINGSTRULÄRKULTILLJUL och fisk korv är gott mä lö , OH OH OH OH YEAH! Banener i pyjamas funkar med apelsinträd , när det blir vinter vandrar man i snön och åker ut me båt i is , YEAH YEAH YEAH OHHHHHHHHHH! för sockervadd är gott med kladd och kycklig ät syssling.

-V- 2007-08-25 00:26
Girls in RED wanna do it in bed
Girls in BLUE wanna do it with two
Girls in WHITE wanna do it all night
Girls in BLACK wanna do it in the back
Girls in SWEDEN wanna do it  HELATIDEN 


3. Lite menningar som kom ut lite fel ;P 2005-06-19 16:58
1.vi ska försöka ha sex liv.
2.ja ville ju att kissarna skulle vinna.
3.hoss mammas mamma.
4.ja e inte 12år ja e bara 92a som inte fyllt år.
5.jag ville ju ligga med dig.
6.får ja sova över dig?

1 = ett spel somjag och sofia spelade, så hade man 6 liv asså hunden hade det innan han dog då. så sofia bara vi ska försköka ha sex liv hela spelet ut typ.
2 = de skulle vara ja ville ju att killarna skulle vinna. de va melodifestivalen för några år sen.
3 = de ska fan vara hossss morrrmorrr inte mammas mamma :S
4 = hahahahah ,P
5 = asså, asså sofia menade ju typ jag vill ligga bredvid dig typ.
6 = ja o barbara skulle planera helgen så skulle hon säga får ja sova över hosss dig men råkade säga får ja sova över dig.


KOMMER MED MER SKIT SEN ,P
HA DE BÄST NÖRDAR.


pössz ,... // Caaamiii

Kommentarer
Postat av: Robban

Girls in RED...... :D:D Klart bäst! HAHA!

2008-07-04 @ 16:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0