back in blogg

okej inne nyss på msn och då fråga frida om ja slutat skriva o ja sagt att ja haft mkt o göra o hon sa att de e kul o läsa det... för er som fortfarande läser min blogg och tkr det är kul och läsa så ska jag skriva d här sista dagarna jag är i stockholm :) för jag ska nämligen till Skåneland med Sami :D:D vi har längtat i ett år och nu är jag super glad och vill verkligen vara där :D
Nu är det så att jag har haft skolavslutning :) den 13 Juni var det .. det var nice och jag ville nästan gråta men det höll på så länge så jag fick damp haha :D Simon smaschade sönder sin ros och alla sa att d kunde ta den om han inte ville ha den xD
Det har hänt mkt sen senast... har väl inte köpt super mkt sen senast men har väl kanske 6 nya saker eller nått och ny frilla som jag är mycket nöjd med :) hm vad mer har hänt?:P Sami har fått sitt Wii hahah xD
Jag är fort ihop med Marcus Ryden :) men som ni vet så gillar jag verkligen killar och em killar gillar mig HAHA :P så d finns ju ett par andra med xD som johan :D guuu han e så rolig o snacka med helt underbar :)
Henki, bestu osv osv :)
sen har jag skaffat tagged eller jag har blivit mer aktiv på tagged :P så har jag playahead, facebook, bilddagboken, lunarstorm, snicksnack,snuttis, kamrat, blogg(A) , msn , massa annat som jag inte kommer på just nu så ni förstår jag älskar the internet :D:D hahaha :P
jag kommer vara borta i typ 2 veckor tror jag ... åker efter den 26 :) ska försöka att blogga nere i skåne men pappa har inte data så det blir lite svårt :/ men min moster i lund har :) lovat nu att blogga en himla massa innan jag åker hahah :D men deet får bli imon har inte mkt tid idag :D xD ska typ dra och lägga mig nu asså 8-|
pössz ,.. // Caaamiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0