We love ; H&M ( men )

okej kom på att alla kanske inte har råd med Fred Perry och jag har sett jätte många killar på H&M nu för tiden så jag tänkte göra en topp 5 där med ? :P då kör vi :)

1. den va riktigt söööt:D passar bra te skjortor :) runt 200kr eller 100kr minns inte riktigt

2.Mjauow kostar 398kr har jag för mig nice ;D;D

3. Denna kostade 198kr tror jag tycker den var fin :)

4. Dessa är väl ändå ett måste i en killes garderob? :O iaf om man e sån som jag känner... xD hahah sry :P men iaf denna är ett billigare altenativ men minns inte hur mkt men tror det var runt 200kr

5. Jag ska själv köpa denna keps mega fin kostar bara 98 kr på H&M finns oxå i vit :)


Pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0