We love ; Fred Perry ( herr )

okej nu har en kill kompis bett mig göra en topp 5 för killar xD vilket märke väljer man ? em så klart fred perry :D mjauow älskar :D:D <3 så ah vet d f men d här tkr jag är riktigt snyggt och jävligt snyggt på killar ;D När jag tänker fred perry tänker jag piké och fina sneakers :D

1. ett par Fred Perry trainers ASSÅ KOLLA VA FINA:D JAG VILL OXÅ HA

2. Den va riktigt fin :D ska köpa sån fast i svart tror jag. Verkligen ett plagg som passar till det mesta och ser så JÄVLA snyggt ut omg :D:D skit fin :)

3. Piké :D:D älskar dessa och Fred Perry har typ de bästa enligt mig (A)

4. De va oxå fina och sen har Fred Perry en fin touch me färg :) vet hur de ska fixas :)

5. Sen kanske det oxå är bra med en jacka ?:) denna vart ju nice :D

Det var allt pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0