ännu en dag ;D

okej idag var en sån där dag då jag inte pallade ha på mig för mycket kläder men eftersom att jag är i en period då jag tycker att jag är mega tjock valde jag det simpla. Min röda rumbler tjocktröja och ett par levis jeans ja lånat av sami... typiskt även fast jag visste att jag skulle typ svettas till döds i skolan och sedan när jag skulle hem... hade lite tur i skolan iaf vart varmt ett par gånger och det hela kändes lite knass men sen blev det bättre. Stod upp hela tåg resan hem .... T-BANA xD sen såklart vare hur jävla varmt som helst här hemma :O solen sken som bara den och gissa vad? jag vart helt slut död och extremt varm när jag kom hem ... JIPPI :) e glad att d kompisar som stöttar mig med mitt blogg skrivande läser ni är så himla gulliga :) medans andra bara är negativa :S fattar inte vrf man ska vara så :/ när jag kom hem sprang jag runt i handduk sen efter ett tag käkade jag några mini toast haha sen mot kl 17 käkade jag upp resten HAHA XD vilket fetto :P ne det var mums mat idag tror jag eftersom att jag käkade 2 portioner :) nu skulle Stoffe vara stolt över mig :) fast på onsda måste jag träna :O har inte tid eller ork idag och imon är jag upptagen -..- såg nog lite ut som en punkare blandad me en sportfåne haha ;D den ni med världens mest lysande hår ? :P som solsken :) så säger vi o vi mobbar inte mig xD men jag kanske tråkar ut er ? :O e så rädd för det... mm jag vet är en fjant :P men asså ... whatever xD ska vara smart och skriva om miljöproblemet 8-| haha och btw e glad fick låna samis kamera idag occccccccch jag har börjat på min novell :D:D:D ska nog sätta ut den på min blogg sen när den är rättad och så :) men då vill jag ha lite feedback på det :O hade vart mjette snelt så jag vet hur jag ska skriva sen i framtiden :) hare bra pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0